niedziela, 16 lutego 2014

ZARA Woman Spring 2014

Niedawno pojawił się w sieci nowy lookbook marki ZARA.
Jestem zachwycona mieszanką minimalizmu i fotografii ulicznej. Zdjęcia są zniewalające.
W kampanii po raz kolejny pojawiła się polska modelka - Marta Dyks, której urodą jestem zafascynowana już od jakiegoś czasu.
Quick check kolekcji dla kobiet.
Czeka nas pastelowa wiosna.



Poniżej moje wybory na nadchodzący sezon.

Bluza ZARA
Spodnie ZARA
Sukienka ZARA
Buty ZARA
Spodnie ZARA
Kurtka ZARA
Torebka ZARA
Kurtka ZARA
Marynarka ZARA
Top ZARA
Komplet ZARA
T-shirt ZARA
Płaszcz w stylu biker ZARA
Top ZARA
Kurtka z kapturem ZARA
Kurtka z suwakami ZARA

18 komentarzy:

  1. Rzeczywiscie zdjecia sa zniewalajace !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki minimalizm i prostotę w formie, to musi być tylko Zara ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja uwielbiam taki minimalizm w fotografii. Tu akurat taki pasuje jeszcze bardziej ze względu na pastelowy i delikatny lookbook marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie zare ale ostatnio chyba jakos ich ubran bardzo sie pogarsza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dokładnie tego samego zdania, w szczególności, jeśli chodzi o jakość spodni. Nie wiem, jak w przypadku jeansów, natomiast wszystkie eleganckie, które posiadam, rozwlekają się do granic.

      Pozdrowienia!

      Usuń
  5. fantastyczne zdjęcia - Zara do tej pory mnie nie przekonywała ale chyba skusze się w nowym sezonie na jakąś kurtkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście prezentuje się to ciekawie :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobnie jak Ty bardzo doceniam Martę Dyks. Zdjęcia nie oddają jej naturalnego piękna - miałam okazję widzieć ją na żywo i robi niesamowite wrażenie. Naturalna dziewczyna, ledwo muśnięta makijażem a jednak nie sposób oderwać od niej oczu - wysoka, bardzo zgrabna o szlachetnych rysach twarzy. Trzymam kciuki za jej dalsze sukcesy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotografie są idealne. Minimalizm w czystej postaci <3
    Ja na pewno kupię klapki z 5 zdjęcia - choruję na takie od pół roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. ladnie to wyglada na zdjeciach, ale ceny zbyt wysokie jak na tak beznadziejna jakosc.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam zare świetne ubrania ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/5kpw/
    wszystkie sukienki po 50zł i spódniczki po 30zł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham twoj blog! Jest swietny!

    OdpowiedzUsuń