niedziela, 10 stycznia 2016

Leather pants - How to wear it?

Dlaczego warto zainwestować w skórzane spodnie? Jakie są ich zalety, z czym je łączyć? Dodatkowo kolejny bazowy element garderoby na sezon jesienno-zimowy - golf. Przeczytajcie cały wpis, a poznacie kilka trików, które stosuję na co dzień.





 
Skórzane spodnie
Dlaczego skórzane spodnie to dobry wybór? Są miękkie i komfortowe w noszeniu. Mają dopasowany, kobiecy fason. Czarne są uniwersalne i klasyczne. Potrafią każdą zwykłą stylizację zamienić w tę z charakterem. Można je zakładać na mniej i bardziej formalne okazje. Są świetną alternatywą dla dżinsowych rurek - ich ponadczasowego odpowiednika. W takich spodniach na pewno nie zmarzniemy.

Z czym zestawiać? Zimą z grubym swetrem i botkami. Latem z jedwabną bluzką z lejącego materiału, żakietem i szpilkami.

Golf
Może być dopasowany i monochromatyczny albo w klimacie lat 70. Jednak na wybiegach pojawiło się najwięcej tych z grubym splotem i obszernych pod szyją. Jak widzicie, jestem zwolenniczką tych drugich, oversize, aczkolwiek te mogą deformować sylwetkę. Dlatego dobrze jest ubrać dopasowany dół. Za co uwielbiamy golfy? Przede wszystkim za to, że zimą zapewniają nam ciepło.

Z czym zestawiać? Pasuje do spódnic za kolano, cygaretek, skórzanych spodni i dzwonów.
Style tip: Unikajmy golfów, jeśli jesteśmy posiadaczkami obfitego biustu lub drugiego podbródka. 







Zestaw: Golf H&M | Spodnie Vintage | Okulary Ray Ban | Zegarek Daniel Wellington | Botki Badura | Torebka Mango 

18 komentarzy:

  1. Skórzane spodnie znów są chyba w modzie z tego co zauwazyłam. Ja niestetety nie potrafię się do nich przekonać :(.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że skórzane spodnie należą do bazowych elementów garderoby. Natomiast powinny być 'neutralizowane', by nie wyglądały wyzywająco.

      Usuń
  2. bardzo wysmakowana propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi spodniami, ale w połączeniu z tym golfem i butami wyglądają na prawdę ładnie i elegancko :)

    Będzie mi bardzo miło jeśli odwiedzisz mojego bloga, napisz co myślisz o mojej stylizacji w nowym poście. :)
    http://www.moniquerehmus.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się Twoje spodnie i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobasz mi się w tej wersji!
    Promiennie i z klasą

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylizacja <3 Nigdy nie wpadałam na żeby połączyć moje skórzane spodnie z grubym golfem. Jesteś moją inspiracją na jutrzejszą stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe połączenie! :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten duzy golf :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wlasnie muszę sobie takie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. You wear those leather pants well! :)

    And paired with gorgeous boots too! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome outfit!! Love the leather pants!!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  12. You + leather = Heaven on earth!

    OdpowiedzUsuń
  13. click now l3n19v8n01 replica louis vuitton bags replica bags nancy find this l7x12c9x97 replica louis vuitton handbags replica bags philippines wholesale replica bags online uae additional info f5a50t8q31 replica bags louis vuitton

    OdpowiedzUsuń